تلاش های کلرادو برای پرداخت هزینه های حمل بار و باربری افغانستان بارسی انلاین و حمل بار  بسیار کمتر از سایر کشورها است

سالها ایده های روشن و پیشنهادهای بلند پروازانه برای مقابله با کمبود حمل بار و باربری انلاین و حمل بار بارسیچند میلیارد دلاری کلرادو مانند بسیاری از سنگفرش های بزرگراه های آن - با موفقیت فرار از سیاستمداران و رهبران مدنی در بسیاری از ایالت ها ، خرد شده است.



بسیاری از تیره ترین آبی و قرمزترین ایالت های قرمز در سال های اخیر مقدار زیادی پول جمع کرده اند بدون این همه سر و صدا. ماه گذشته ماساچوست بسته عظیم 16.5 میلیارد دلاری اوراق قرضه مربوط به ارتقا major و توسعه عمده جاده ، پل و ترانزیت را تصویب کرد. یوتا با افزایش مالیات بنزین ، افزایش هزینه ثبت نام خودروی الکتریکی و سایر اقدامات جمع آوری پول برای تقویت سیستم خود برای بلند مدت ، با سرعت بیشتری عمل کرده و کارهای عقب مانده پروژه حمل بار و باربری انلاین و حمل بار بارسیخود را از بین می برد.


براساس کنفرانس ملی قانونگذاران ایالتی ، سی ایالت دیگر نیز در یک حمله رعد اسا هشت ساله که از کالیفرنیا تا آلاباما تا ویرجینیا کشیده شد ، مالیات گاز خود را افزایش داده اند.


کلرادو نه وقتی نوبت به حمل بار و باربری انلاین و حمل بار بارسیمی رسد ، استفاده از ترکیب نادر ایالت از سیاست مالیاتی روی حیله و تزویر ، منابع راکد درآمد ، رقابت های منطقه ای و سیاست های مستعد اثبات شده دشوار است ، و کلرادو را از اصلاح سیستم حمل بار و باربری انلاین و حمل بار بارسیفروپاشیده خود به روشی پایدار بازمی دارد.


مت گری ، نماینده دموکرات برومفیلد ، رئیس کمیته حمل بار و باربری انلاین و حمل بار بارسیمجلس ، گفت: "ما باید سه برابر بیشتر کار کنیم تا نتایج مشابه سایر ایالت ها را بدست آوریم."


نتیجه این ناامیدی مکرر است که توسط رانندگان گیر افتاده در ترافیک و کسانی که به دنبال گزینه های حمل بار و باربری انلاین و حمل بار بارسیبیشتر در کشوری هستند که در سه دهه گذشته 70٪ جمعیت افزایش یافته است ، به 5.8 میلیون نفر رسیده است. کلرادو در آن زمان ظرفیت کمی در جاده های ایالتی اضافه کرده و هنوز هم به شدت به مالیات گاز متکی است که از 22 1991 در هر گالن تغییر نکرده است. علی رغم همه رشد جمعیت ، پس از تعدیل مجموعه ها برای تورم ، این مالیات در واقع کمی کمتر از اوایل دهه 1990 افزایش می یابد.


در حالی که قانونگذاران ایالتی آخرین تحمل خود را آماده می کنند - بسته ای از هزینه های حمل بار و باربری قزوین بارسی انلاین و حمل بار بارسیمحور که احتمالاً شامل یک هزینه برای پرداخت مالیات گاز می شود - سهام فقط بیشتر شده است.


رهبران دولت های دموکراتیک اهداف بلند پروازانه حمل بار و باربری انلاین و حمل بار بارسیرا تعیین کرده اند که برای رسیدگی به تغییرات آب و هوایی به طور فزاینده ای فراتر از بزرگراه های خفه ترافیک نگاه می کنند. انجام این کار مستلزم تسریع در پذیرش وسایل نقلیه الکتریکی و تغییر مسیر بیشتر از بزرگراه ها به گزینه های کمتر آلاینده ، مانند دوچرخه سواری و ترانزیت است.

باربری انلاین بارسی 


بی نظیرترین چالش کلرادو منشور دقیق حقوق بشر مالیات دهندگان است ، معروف به TABOR ، اصلاح قانون اساسی که توسط یک فعال محافظه کار رنگارنگ آغاز شده و توسط رای دهندگان این ایالت در سال 1992 تصویب شده است. برای ایجاد یا افزایش هرگونه مالیات و رای گیری به رای مردم احتیاج دارد. محدودیت های مالی دیگری را برای دولت ایجاد می کند.


بسته به دیدگاه فرد ، این امر به عنوان سد راه حسن اداره یا مانع خوشامدگویی که موجب صرفه جویی در هزینه مودیان می شود ، نقش داشته است.


در برابر رد رای دهندگان از سه پیشنهاد رای گیری برای جمع آوری پول در سال 2018 و 2019 ، از جمله مالیات فروش ویژه اختصاص داده شده برای ابتکارات حمل بار و باربری انلاین و حمل بار بارسی، مقامات منتخب ایالت در سالهای اخیر فقط یک رویکرد تکه ای را مدیریت کرده اند. حرکات آنها شامل انتقال بودجه محدود و وام در مقیاس کوچک تر ، تعظیم در برابر سازش های دو جانبه در مقابل ترجیح جمهوری خواهان برای افزایش منابع موجود کلرادو به جای جمع آوری پول بیشتر بود.


هر بار ، آنها یک چالش قابل توجه در آینده را ترک کرده اند - کسری تکراری ، که یک بار تقریباً 1 میلیارد دلار در سال تخمین زده می شد ، برای ارتقا و گسترش سیستم حمل بار و باربری انلاین و حمل بار بارسیدولتی - برای یک روز دیگر. در کوتاه مدت ، وزارت حمل بار و باربری انلاین و حمل بار بارسیکلرادو دارای یک لیست اولویت 10 ساله و 5 میلیارد دلاری از پروژه ها است که فقط حدود یک سوم بودجه آنها را تأمین می کند.


"در پایان روز ، ایده های مختلفی در مورد چگونگی تأمین بودجه" حمل بار و باربری بندرعباس بارسی  و حمل بار بارسیوجود دارد ، ساندرا سولین ، یک لابی گر قدیمی در Fix Colorado Roads ، ائتلافی از گروه های تجاری در سراسر ایالت که برای بهبود بیشتر بزرگراه تلاش کرده اند ، گفت. "و هنگامی که شما TABOR را در هم می آمیزید ، با نیاز به مراجعه به رای دهندگان ... در نهایت به بن بست می رسد. این چیزی است که ما تجربه کرده ایم هر وقت درباره منابع جدید بودجه صحبت کرده ایم. "


دموکرات ها که هم اکنون کنترل اتاق و اتاق فرمانداری را در دست دارند ، خوشبین هستند که بسته هزینه ای که توسط گری و سناتور فیث وینتر ، صندلی حمل بار و باربری انلاین و حمل بار بارسیاتاق ، تنظیم شده است ، راهی روشن تر از تلاش های گذشته برای موفقیت دارد.


انتظار می رود جزئیات مربوط به هزینه ها و هزینه های پیشنهادی در هفته های آینده منتشر شود ، اما هدف از این کار جمع آوری صدها میلیون دلار در سال از طریق هزینه های جدید و به میزان کمتری ، انتقال های مکرر از صندوق عمومی ایالت تقریباً 13 میلیارد دلار است. بودجه. این پول برای برنامه های CDOT ، حمل و نقل  و باربری انلاین و حمل بار بارسیو پروژه های چندمنظوره در سراسر ایالت و زیرساخت های بیشتر شارژ عمومی برای وسایل نقلیه الکتریکی هزینه می شود.



نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

پنل لایک اینستاگرام چگونه خدمات لایک را ارائه می دهد؟

حمل بار و اسباب کشی آنلاین در کمترین زمان و با