همه چیز باربری و حمل کالا

 

افزایش نوآوری خرید آنلاین باربری اعلام بار تبریز 

 

بسته بندی م shثر باربری انلاین و حمل و نقل همانقدر که به علم و مهندسی اعتماد می کند ، به همان سخت کوشی و عقل سلیم نیز اعتماد می کند. تطبیق جعبه مناسب برای محصول و ایمن سازی صحیح محموله های پالت شده در یک محیط چالش برانگیز از یک شبکه باربری کمتر یا باربری بسیار مهم است.

 

این دیدگاه توسط بسیاری از افراد در صنعت به عنوان نوآوری در طراحی مواد بسته بندی ، آزمایش و کاربرد در جلوگیری از خسارت بار به اشتراک گذاشته شده است. باربری ارومیه این تلاش ها پالایش عملیات اسکله ده ساله ، برنامه ریزی بار تریلر و روش های باربری انلاین و حمل و نقل مواد برای باربری ارومیه بهبود نحوه پیش بارگذاری ، بارگیری و ایمن سازی کالا برای باربری انلاین و حمل و نقل است.

 

Laszlo Horvath ، دانشیار و مدیر مرکز بسته بندی و طراحی بار واحد ویرجینیا تک ، گفت: رشد ناعادلانه باربری انلاین و حمل و نقل تجارت الکترونیکی چالش های جدیدی را برای چگونگی طراحی بسته بندی محصول و چگونگی امنیت کالا برای تحمل سختی باربری انلاین و حمل و نقل ایجاد کرده است.

لازلو هوروات

هوروات

"در مورد تجارت الکترونیکی سر و صدا زیادی وجود دارد. همه در حال تلاش برای رویکردهای مختلف [بسته بندی] هستند. "

 

نمونه ای که وی ذکر کرد ، شوینده لباسشویی در بطری است.

 

پیش از این ، بطری های مواد شوینده برای باربری انلاین و حمل و نقل پالت به مقدار زیاد و انباشته به فروشگاهها طراحی شده بود ، و سپس برای خرید مصرف کنندگان به قفسه می رفت. مصرف کنندگان اساساً به عنوان ارائه دهنده تحویل آخرین مایل خود عمل می کنند.

 

اما با سفارشات در خانه و دستورالعملهای فاصله اجتماعی در طی همه گیری ویروس کرونا ، بازدید از فروشگاه کاهش یافته و بطریهای مواد شوینده که زمانی به عنوان بار واحد پالت شده سفر می کردند ، اکنون یکی دو بار در یک جعبه مقوایی از طریق یک بسته بندی حمل می شدند. کانال تجارت الکترونیکی.

 

در این محیط ، طراحی سنتی بطری و درپوش باعث ایجاد نشتی شده است. باربری انلاین کرمان در نتیجه ، برخی از تولیدکنندگان برای مقاومت در برابر باربری انلاین و حمل و نقل تجارت الکترونیکی ، یک درب بطری پلاستیکی با مهر و موم بهتر طراحی کردند ، در حالی که برخی دیگر با استفاده از یک رویکرد جامع تر ، بسته بندی مواد شوینده خود را با استفاده از طرح جعبه راه راه به عنوان پایه ، طراحی مجدد کردند تا از آن برای باربری انلاین و حمل و نقل استفاده شود. یکی دیگر از تولیدکنندگان نرم کننده پارچه غلظت محصول را دو برابر کرد و این باعث شد که بطری 120 اونسی را با بطری 80 اونسی کوچکتر و در عین حال محکم جایگزین کند.

 

کریس کلی ، معاون رئیس جمهور در ایالت های مرکزی در Old Dominion Freight Line ، گفت: بسته بندی باربری انلاین و حمل و نقل باید به گونه ای طراحی شود که محصول را از چیزهای غیر منتظره محافظت کند ، نه فقط آنچه در یک جهان کامل با آن روبرو می شود.

 

وی گفت: "در حالت ایده آل ، اگر هرگز چیزی به محصول دست نزده باشد ، بسته بندی صفحه نمایش خوب از راه خواهد رسید" ، اما در یک محیط LTL ، عوامل زیادی وجود دارد که به طور بالقوه می توانند بر نحوه سوار شدن یک محموله در تریلر تأثیر بگذارند.

 

كلی گفت ، ODFL ، با نسبت ادعای كمتر از 05/0 درصد ، به خوبی وظیفه بارگیری ، مسدود كردن و مهاربندی بار را به عهده دارد ، اما در حالی كه كامیون ها از بزرگراه عبور می كنند ، تصادفات اتفاق می افتد.

 

شرایط جاده و آب و هوا ، ازدحام ، شروع و توقف و واکنش راننده در برابر خطرات احتمالی ایمنی بخشی از سفر است و همه می تواند باعث جولان دادن و احتمال حمل بار در تریلر شود.

 

ODFL ، مستقر در توماسویل ، نیویورک ، رتبه 8 را در لیست Top Topics باربری انلاین و حمل و نقل 100 بزرگترین شرکت بزرگ باربری انلاین و حمل و نقل در آمریکای شمالی دارد.

 

حامل های LTL همچنین باید با طیف گسترده ای از باربری انلاین و حمل و نقل مقابله کنند. یک پالت عروسک باربی با بسته بندی صفحه نمایش بکر و آماده قفسه ممکن است در کنار ده ها کالای مصرفی و صنعتی دیگر در سفر باشد و به عنوان مثال در کنار یک ماشین آلات جعبه دار 2000 پوندی نشسته باشد.

 

كلی گفت ، برنامه ریزی مناسب بار و روش بارگیری ، همراه با مهاربندی م blockثر ، مسدود كردن و استفاده از dunnage ، ضروری است.

 

وی پیشنهادهایی را برای باربری انلاین و حمل و نقل کالا برای باربری انلاین و حمل و نقل مناسب و جلوگیری از ادعا برای باربری انلاین و حمل و نقل ارائه می دهد: اطمینان حاصل کنید که بسته بندی خارجی برای آنچه در داخل است تکمیل شده و از اندازه مناسبی برخوردار است.

 

كلي گفت ، با افزايش تجارت الكترونيكي و تاكيد بر سرعت سفارش ، بعضي از شركت ها از يك جعبه متناسب براي همه استفاده مي كنند. "اگر در داخل آن فضای خالی وجود داشته باشد که به درستی پر نشده باشد ، این قدرت [جعبه] را کاهش می دهد."

 

وی گفت که این امر محموله را در معرض آسیب دیدگی قرار می دهد ، افزود: خرد شدن بسته بیرونی به این دلیل اتفاق می افتد که محصول داخل آن فضای را پر نمی کند.

 

ساخت پالت

 

هجوم گسترده کالاهای سفارشی و باربری انلاین و حمل و نقل از طریق تجارت الکترونیکی چالش های جدیدی را برای نحوه طراحی بسته بندی محصول ایجاد کرده است. (پالت PECO)

 

ساخت پالت عامل اصلی دیگری است. كلی گفت ، پالتهایی كه خیلی زیاد انباشته شده اند ، یا محموله ای بیش از حد سنگین برای پالت یا جعبه هایی در اندازه های مختلف هستند كه ناسازگار هستند ، می توانند از كل استحكام كل محموله بكاهند.

 

وی گفت: "سازه های پالت سازگار و محکم که به خوبی ساخته شده اند و از بسته بندی کوچک استفاده می کنند ، یکی از م practicesثرترین روش هایی است که حمل کنندگان می توانند برای محافظت از باربری انلاین و حمل و نقل انجام دهند." "شما باید از نیروهای G موجود در تریلر حساب کنید."

 

پت مارتین ، معاون فروش شرکت Estes Express Lines ، ادعا می کند

که ناوگان باید زمان بیشتری را با مشتریان خود صرف بسته بندی باربری انلاین و حمل و نقل کنند.

 

Estes Express مانند سایر حامل های LTL با باربری انلاین و حمل و نقل فعال است.



مارتین گفت: "[ما در حال فرستادن افراد برای بررسی چگونگی بسته بندی و بسته بندی محصول هستیم ، و توصیه هایی برای اطمینان از ایمنی و محافظت صحیح کالا ارائه می دهیم."

 

وی گفت: دستورالعمل های ملی طبقه بندی باربری انلاین و حمل و نقل موتور یک مرجع اصلی است.

 

مارتین گفت: "[همسویی با NMFC] جایی است که برای ما شروع می شود." "اطمینان حاصل کنید که از جعبه صحیح با قدرت ترکیدن صحیح استفاده می کنید."

 

یک روند مثبت که مارتین عنوان کرد ، ظهور فن آوری های جدید است که به تولیدکنندگان جعبه و باربری انلاین وکمک می کند تا سریعتر جعبه های متناسب با سفارشی را دقیقاً برای محصول بسازند ، در مقابل با استفاده از جعبه های اندازه عمومی و سپس فضای خالی را با dunnage پر می کنند.

 

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

پنل لایک اینستاگرام چگونه خدمات لایک را ارائه می دهد؟

حمل بار و اسباب کشی آنلاین در کمترین زمان و با